22 Kasım 2007 Perşembe



ÖĞRETMENLER GÜNÜMÜZ

Neden mi bugün yazıyorum, aslında yarın yani 24 Kasım Öğretmenler Günü ama malum yarın cumartesi ve tüm öğrenciler bugünden kutlayacaklardır. En azından benim oğluşum bugün kutlayacak :) Dün öğretmenimiz için hediyemizi de aldık. Açıkçası; hediyeyi aldım ama kendim öyle beğendim ki, yoksa bu benim mi olsa, öğretmenimize başka bir şey mi alsam diye düşünmedim değil :P Minik cadım Diloşum da hediyenin paketine göz koydu. Abisine “Buyak sen hediyeni al içinden, bende kutusuyla oynayım” bile dedi. :D Ne hediyemi aldık, tek sıra telkariden oluşan zarif gümüş bir kolye. Hediye paketinin içine oğlum kendi el yazısıyla tebrik masajı yazdı. Birde netten güzel bir şiir bulduk, kısmetse bu şiiri öğretmenine okuyacak. Bakalım hazırlığımız böyle ama umarım öğretmenimizde beğenir. İşte şiimiz;

ÖĞRETMENİME

Sözlerin ışık bize,
Örneksin hepimize.
Saygı, teşekkür size...
Sevgili öğretmenim.
Sen bahçıvan,biz gülüz.
Çiçek açar büyürüz,
Aydınlığa yürürüz,
Sevgili öğretmenim.
İyiliğe el sensin,
Güzelliğe dil sensin,
Doğruyu öğretensin,
Sevgili öğretmenim.
Yolun sevgiden yana,
İçeriz kana kana,
Saygımız sonsuz sana,
Sevgili öğretmenim.

İkinci sınıfa giden bir çocuğun okuyabileceği, güzel bir şiir. Her ne kadar Burak derslerle haşır neşir olmaktan pek hoşlanmasa da bu şiir ve hediye verme işine pek heveslendi. Bakalım bugünü nasıl geçecek..

Hem bahsetmişken yakışıklı meleğimin birde resmini ekleyivereyim ;)
Bu arada; tüm öğretmenlerimizin ve kendiside bir öğretmen olan dostum Fatmazehra’mın da bu özel gününü kutluyorum. Bakalım onun öğrencileri onun için ne gibi hazırlıklar yapmışlar . Ah ahh şimdi öğretmen olmak vardı :)

8 yorum:

david santos dedi ki...

Nice girl, thank you.

Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak;
Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak.
O benim milletimin yıldızıdır parlayacak;
O benimdir, o benim milletimindir ancak.
Çatma, kurban olayım çehreni ey nazlı hilal!
Kahraman ırkıma bir gül! ne bu şiddet bu celal?
Sana olmaz dökülen kanlarımız sonra helal,
Hakkıdır, Hak'ka tapan, milletimin istiklal!
Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım.
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış? Şaşarım;
Kükremiş sel gibiyim, bendimi çiğner aşarım;
Yırtarım dağları, enginlere sığmam, taşarım.
Garbın afakını sarmışsa çelik zırhlı duvar,
Benim iman dolu göğsüm gibi serhaddim var.
Ulusun, korkma! Nasıl böyle bir imanı boğar.
"Medeniyet!" dediğin tek dişi kalmış canavar?
Arkadaş! Yurduma alçakları uğratma sakın!
Siper et gövdeni, dursun bu hayasızca akın.
Doğacaktır sana vaadettiği günler Hak'kın;
Kimbilir, belki yarın, belki yarından da yakın.
Bastığın yerleri "toprak" diyerek geçme, tanı!
Düşün, altında binlerce kefensiz yatanı.
Sen şehit oğlusun, incitme, yazıktır atanı;
Verme, dünyaları alsan da bu cennet vatanı.
Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki feda?
Şüheda fışkıracak toprağı sıksan, şüheda!
Canı, cananı, bütün varımı alsın da Hüda,
Etmesin tek vatanımdan beni dünyada cüda.
Ruhumun senden, ilahi, şudur ancak emeli;
Değmesin mabedimin göğsüne na-mahrem eli!
Bu ezanlar ki şahadetleri dinin temeli,
Ebedi yurdumun üstünde benim inlemeli
O zaman vecd ile bin secde eder varsa taşım;
Her cerihamdan, ilahi, boşanıp kanlı yaşım,
Fışkırır ruh-i mücerret gibi yerden naşım;
O zaman yükselerek arşa değer belki başım!
Dalgalan sen de şafaklar gibi ey şanlı hilal;
Olsun artık dökülen kanlarımın hepsi helal!
Ebediyyen sana yok, ırkıma yok izmihlal.
Hakkıdır, hür yaşamış bayrağımın hürriyet;
Hakkıdır, Hak'ka tapan milletimin istiklal!

Adsız dedi ki...

David Santos..
Welcome to my blog.I thanks too :)

Adsız dedi ki...

senin bu güzel gözlü yakşışıklını en kocamanından öpüyorum yesin onu teyzesi yesin... :)

abbas yolcu dedi ki...

Öpüyorum kocaman

Adsız dedi ki...

berna can ben niye bilmiyorum burayı :) öperim gülüm..

Adsız dedi ki...

aaaa evet bernacan bizim niye haberimiz yoook.. aaa çook gücendim bak şimdiiii....

5 li karmanın h'sı

Adsız dedi ki...

oyy yerim ben sizi :D anacım bloğa tam bakabildiyseniz bu bloğun bana FZ em tarafından sürpriz olarak açıldığını göreceksiniz :P :P Yoksa ben blogla uğraşamıyorum ki, siteye zor zaman ayırıyorum :) Ddeim madem açıldı azcık öylesine takılayım hehe, kız kimden aldınız bu linki, zaman bulamadığım için pek bilen yoktu sadece 5 li karmadan Admin H ve F biliyordu :p :p
Neyse uzatmayım, hoşgeldiniz sefalar getirdiniz. Şöyle bir koltuk seçip oturunuz efenim :D
Hülyacan kız sende blog açmışsın, gördüm bayıldım ama anam ben oraya neden yorum yazamıyorum. Pek beceriksiz gördüm kendimi dicem ama seninde şu yorum ayarlarını bir pratikleştirmen lazım yaww :P Neyse kaydediniz efendim belki yine arada buralara tıklarım birşeyler.. Sizlerde öpüldünüz .. Muckss..

Adsız dedi ki...

anaa kız niye yazamıyon kine.. hayırdır yaav ben kimseye yasak koymadım ki.. pınar ve filişz yamışlar yorum .. allah allah noldu kiii..