6 Mart 2008 Perşembe

Kapat!! Kapattım...


Ağır ağır dolaş tüm koridorları.. tek tek…

Bir kırık atlıkarınca takılır ayağına.. tek atı kopmuş.. kaybolmuş.. Bir kenarda çocukluk ve gençlik yıllarının tasdikli, sözde başarıları.. Karşıda bir erik ağacı, üzerinde tertemiz, yüreği henüz lekesiz küçük bir kız.. Yüzünde erik lezzetinde bir gülümseme.. Yanında…her düştüğünde elinden tutup kaldıran, onu sımsıkı sarıp sarmalayan, göz yaşlarını silen, güzel bir melek..

Yürümeli.. İşte başka bir koridor..

Genç bir adam elini uzatmış bekliyor, yanında iki masum melek.. Bu yolda artık birlikte yürünecek....

Biraz ötede birileri bekliyor sanki; kırılan, gücenen..
Beklide; çoğu bilmeden, istemeden incitilen..
Ana! Baba! Eş! Arkadaş!....

Ve işte.. İşte tam karşıda, incitenler!!

Tamam artık, buraya kadar....

Nedir? bu DAĞINIKLIK!!
Nedir? bu BOŞVERMİŞLİK!!
Nedir? bu BEZGİNLİK!!

Ama şu an değil, belki yarında değil.. Uyumalı, UYANMALI..dimdik kalkmalı, TOPARLANMALI!!

ve bir daha takılmamalı ayaklarına, dağınık anı kırıntıları..

Evet.. kapat artık, tüm ışıkları..

Kapat…

İşte sonunda….

Kapattım, beynimin tüm ışıklarını...
Yazarı: Bizzat ve ve bittabi şahsım, kendim ve ben :))

6 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş kuzum yüreğine sağlık.. öpüyorum en kocamanından..

Adsız dedi ki...

oyy sağol gülüm.. Bende öptüm.. mucksssss :)

HÜLYA dedi ki...

güzel bir yazı... ışıklarını en kısa zamanda açman dileğiyle

HÜLYA dedi ki...

gerçi sen karanlıkta bile görülürsün yaa.... :)

CeRkeS KıZı dedi ki...

karanlıklar sana göre değil..Hülya can'a katılıyorum..sen ancak karanlıkları yarıp gecen ışık olabilirsin gülümmm :)

HÜLYA dedi ki...

bacıım sen hala kapalımısın yaaav.. hadi bakeeem açıııl susaaam açııııl ....:))))